Overslaan naar inhoud
Bouwen aan basis- en toekomstgerichte vaardigheden

Bouwen aan basis- en toekomstgerichte vaardigheden

 Leerversnellers inzetten om leerlingen te ondersteunen
 Krijg inzicht in de progressie van je leerlingen
 Voortgang- en coachmodules
€ 120,00
120.0 EUR € 120,00
€ 120,00
Verantwoordelijke Virginie Tijtgat
Laatst bijgewerkt 28-08-2025
Leden 58
Insluitende Lezer Leerversnellers OneNote PowerPoint Teams Ontdekker (level 1) IT (Pedagogisch) Leerkracht/Docent Ondersteuner Zelfstudie (On Demand Video + Cursus) 3.1 Lesgeven (Lesgeven en leren) 3.3 Samenwerkend leren (Lesgeven en leren) 3.4 Zelfsturend leren (Lesgeven en leren) 4.1 Evaluatiestrategieën (Evalueren) 4.2 Analyse van data (Evalueren) 5.1 Toegankelijkheid en inclusie (Leerlingen ondersteunen) 5.2 Differentiatie en personalisatie (Leerlingen ondersteunen) 2.1.a. Teachers set professional learning goals to explore and apply pedagogical approaches made possible by technology and reflect on their effectiveness. (Empowered professional) 2.2.c. Teachers model for colleagues the identification, experimentation, evaluation, curation and adoption of new digital resources and tools for learning. (Leader) 2.5.c. Teachers explore and apply instructional design principles to create innovative digital learning environments that engage and support learning. (Designer) 2.7.a. Teachers provide alternative ways for students to demonstrate competency and reflect on their learning using technology. (Analyst)
  • Downloads
    3Lessen ·
    • NL_Cursus_Bouwen aan basis- en toekomstgerichte vaardigheden
    • NL_Slides_Bouwen aan basis- en toekomstgerichte vaardigheden
    • FR_Cours_Développer des compétences de base et des compétences orientées vers l'avenir
  • 1. Inleiding
    3Lessen ·
    • 1.1. Uitdagingen in onderwijs
    • 1.2. Waarom leerversnellers?
    • 1.3. Wat zijn leerversnellers?
  • 2. Lezen
    2Lessen ·
    • 2.1. Leesvoortgang
    • 2.2. Leescoach
  • 3. Wiskunde
    2Lessen ·
    • 3.1. Wiskundevoortgang
    • 3.2. Wiskundecoach
  • 4. Emotioneel welzijn - Reflect
    6Lessen ·
    • 4.1. Reflect bereiken
    • 4.2. Een check-in maken
    • 4.3. Een check-in invullen als deelnemer
    • 4.4. Omgaan met de data uit Reflect
    • 4.5. Werken met het emotiebord
    • 4.6. Extra activiteiten
  • 5. Zoeken
    2Lessen ·
    • 5.1. Zoekvoortgang
    • 5.2. Zoekcoach
  • 6. Spreken
    2Lessen ·
    • 6.1. Spreekvoortgang
    • 6.2. Sprekercoach
  • 7. Education Insights
    1Lessen ·
    • 7.1. Inzicht in groei