Bouwen aan basis- en toekomstgerichte vaardigheden
Leerversnellers inzetten om leerlingen te ondersteunen
Krijg inzicht in de progressie van je leerlingen
Voortgang- en coachmodules
€ 120,00
120.0
EUR
€ 120,00
Verantwoordelijke | Virginie Tijtgat |
---|---|
Laatst bijgewerkt | 28-08-2025 |
Leden | 58 |
Insluitende Lezer
Leerversnellers
OneNote
PowerPoint
Teams
Ontdekker (level 1)
IT (Pedagogisch)
Leerkracht/Docent
Ondersteuner
Zelfstudie (On Demand Video + Cursus)
3.1 Lesgeven (Lesgeven en leren)
3.3 Samenwerkend leren (Lesgeven en leren)
3.4 Zelfsturend leren (Lesgeven en leren)
4.1 Evaluatiestrategieën (Evalueren)
4.2 Analyse van data (Evalueren)
5.1 Toegankelijkheid en inclusie (Leerlingen ondersteunen)
5.2 Differentiatie en personalisatie (Leerlingen ondersteunen)
2.1.a. Teachers set professional learning goals to explore and apply pedagogical approaches made possible by technology and reflect on their effectiveness. (Empowered professional)
2.2.c. Teachers model for colleagues the identification, experimentation, evaluation, curation and adoption of new digital resources and tools for learning. (Leader)
2.5.c. Teachers explore and apply instructional design principles to create innovative digital learning environments that engage and support learning. (Designer)
2.7.a. Teachers provide alternative ways for students to demonstrate competency and reflect on their learning using technology. (Analyst)
-
Downloads3Lessen ·
-
NL_Cursus_Bouwen aan basis- en toekomstgerichte vaardigheden
-
NL_Slides_Bouwen aan basis- en toekomstgerichte vaardigheden
-
FR_Cours_Développer des compétences de base et des compétences orientées vers l'avenir
-
-
1. Inleiding3Lessen ·
-
1.1. Uitdagingen in onderwijs
-
1.2. Waarom leerversnellers?
-
1.3. Wat zijn leerversnellers?
-
-
2. Lezen2Lessen ·
-
2.1. Leesvoortgang
-
2.2. Leescoach
-
-
3. Wiskunde2Lessen ·
-
3.1. Wiskundevoortgang
-
3.2. Wiskundecoach
-
-
4. Emotioneel welzijn - Reflect6Lessen ·
-
4.1. Reflect bereiken
-
4.2. Een check-in maken
-
4.3. Een check-in invullen als deelnemer
-
4.4. Omgaan met de data uit Reflect
-
4.5. Werken met het emotiebord
-
4.6. Extra activiteiten
-
-
5. Zoeken2Lessen ·
-
5.1. Zoekvoortgang
-
5.2. Zoekcoach
-
-
6. Spreken2Lessen ·
-
6.1. Spreekvoortgang
-
6.2. Sprekercoach
-
-
7. Education Insights1Lessen ·
-
7.1. Inzicht in groei
-